Keelpijn en snotteren, maar donderdag gaat het gebeuren! Om 11.00 uur tref ik Ingmar in de bieb van Schagen. Hij rijdt z’n tocht Schagen naar Skagen voor het goede doel. Ik zwaai hem uit en rij nog een stukkie mee richting Kolhorn de Westfriesedijk op tot de Langereis. Dat is een mooi punt om afscheid […]









